Subject: FW: Varstu aleviku VK lisa lõik
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 14:25:03 +0300

registreerimiseks

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, April 25, 2025 2:23 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Vs: Varstu aleviku VK lisa lõik

Tere!

Saadan Varstu alevikus ühe lisa riigiteega ristumise ja teemaal kulgemise
projekti kooskõlastamise taotluse ülevaatamiseks.

Kui midagi vaja muuta või sobib, siis andke teada ja saadan selle taotluse
läbi [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Lugupidamisega,

Martin Zernand| Projektijuht | Aigren OÜ | Räpina mnt 22b, 65606 Võru |
http://aigren.ee/  | Mobiil +3725540110 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  |

  _____

Saatja: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: neljapäev, 3. aprill 2025 08:01
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Varstu aleviku VK lisa lõik

Jah, kui see pr-kse kooskõlas TRAM tehnovõrkude juhendiga.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 2, 2025 9:59 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Varstu aleviku VK lisa lõik

Tere!

Uurin, kas TRAM lubaks Varstu alevikus Varstu tee kaitsevööndisse
torustiku rajamist?

Joonisel on planeeritav trassi asukoht oranži joonega. Praegu see
projekteerimise faasis.

Lugupidamisega,

Martin Zernand| Projektijuht | Aigren OÜ | Räpina mnt 22b, 65606 Võru |
http://aigren.ee/  | Mobiil +3725540110 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  |

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.